Tags

, , ,

Citesc dimineața, prin aburii unei cafele  și cu soarele în ceafă care ma chema cu ardoare la o terasă sa beau un smoothie de căpșuni, acestă campanie:

“Învață să faci selfie-uri perfecte cu Farmec și Dorian Popa!

Farmec dă startul unei noi competiții online, la finalul căreia 25 de câștigători vor participa la primul Atelier de Selfie din România, susținut de artistul Dorian Popa, ambasadorul gamei Gerovital Happiness și de fotograful Dragoș Asaftei. Concursul se desfășoară pe Facebook în perioada 15 aprilie – 15 mai, iar participanții care adună cele mai multe LIKE-uri vor câștiga un loc la Atelierul de Selfie din 25 mai.” 

Trist și penibil. Atelier de selfie? Și semi-vedeta Dorian Popa? Ambasador Gama Happiness? De ce? S-a dat cu cremă pe pectorali? Nu, nu sunt invidioasă că are sânii mai mari ca ai mei :)) dar totuși, mi se pare cea mai tristă și penibilă campanie de PR pe care am analizat-o în ultimul timp.

Iar filmulețul lor este atât de ciudat pentru că nu știi dacă să râzi sau să plângi.

https://www.facebook.com/farmec.company/videos/10152869271838763/

Eu apreciam produsele Farmec, aveam crema pentru ochi, ulei pentru cuticule, îi asimilam ca o companie serioasă, brand românesc de prestigiu nu care face o campanie de făcut selfie cu un artist tras la sală.

Exista mai multe direcții de analiză: ori consideră că doar așa pot reintra pe piață printr-un marketing agresiv ori nu au vânzări și vând tradiție românească pe curente venite de pe alte meleaguri.

Oricum, m-a întristat, mi s-a părut jenant iar Farmec a pierdut un client care își masa cearcănele cu crema lor pentru ochi.

O campanie fără farmec. Trist.

Advertisements